DLACZEGO WIZUALIZACJE 3D?

Wiele możliwości

Do stworzenia profesjonalnych i nieskazitelnych fotografii najczęściej potrzebna jest pomoc dobrego studia fotograficznego oraz zastosowanie odpowiedniej scenerii. Wiąże się to ze sporymi kosztami i brakiem możliwości późniejszej edycji tych zdjęć czy użycia ich do prezentacji nowego produktu.

Dlatego warto zainwestować w dobrze wykonaną grafikę 3D, ponieważ nie ma przeszkód, żeby w przyszłości wykorzystać ją do zwizualizowania nowego produktu. Na przykład, kiedy zostanie wykonana wizualizacja w scenerii (np. kanapy w salonie), w przyszłości możemy wykorzystać tą stworzoną wcześniej scenerię do prezentacji nowego produktu, więc koszty się zmniejszają.

Krzesła w aranżacji

Mniejsze koszty

Wprowadzając na rynek już wcześniej zwizualizowany produkt, ale np. w nowym kolorze, jest możliwość wykorzystania istniejącej grafiki. Wystarczy jedynie wprowadzić zmiany nowego produktu (w tym przypadku kolor) na wizualizacji i ewentualnie dostosować otoczenie. Są to zmiany kosmetyczne, więc koszt takiej usługi jest niewielki.

W przypadku klasycznych zdjęć nie jest to takie proste. Najczęściej jedynym rozwiązaniem jest ponowna sesja fotograficzna nowych produktów. Jak można się domyślić, koszty są wysokie.

Idealne światło

Dowolny kąt padania światła oraz jego natężenie to niezwykle cenne możliwości jakie daje grafika 3D. Duża część producentów zwraca na ten aspekt szczególną uwagę, jeśli chodzi o prezentację ich produktów.

Wykorzystując klasyczne zdjęcia, nie zawsze jest możliwość uzyskania oczekiwanego efektu.

Brak wad

Pokazanie wszystkich detali oraz możliwość dowolnego upiększenia produktu to bardzo duży atut grafiki 3D. Jeśli produkt posiada jakieś niedoskonałości, można ich po prostu nie pokazywać. Kiedy mamy do czynienia ze śrubą, która ma na przykład wadę fabryczną, nie będziemy w stanie jej ukryć na zdjęciu. Kiedy zdecydujemy się na wykorzystanie grafiki 3D, będziemy mogli dowolnie tuszować takie rzeczy. Ogólny wygląd produktu będzie taki sam, ale drobne zmiany sprawią, że będzie się prezentował idealnie.

Jeszcze więcej możliwości

Fotografia przekroju produktu raczej jest ciężka do wykonania. Wiadomo, że część produktów można rozłożyć i sfotografować, ale w przypadku innych może być to niewykonalne. Na przykład przekrój kanapy. Żeby uzyskać zdjęcie tego typu, należałoby je wykonać przy produkcji mebla.

Na szczęście grafika 3D daje tę możliwość. Wystarczy, że producent przedstawi, nawet opisowo, to co znajduje się „w środku”, a graficy bez najmniejszych problemów to zwizualizują.